środa, 5 września 2012

Zarobek ze skupu złomu - sierpień 2012

Już mamy wrzesień, a w sierpniu odbyłem "wycieczkę" na skup złomu, o której zapomniałem napisać. Uzbierały mi się 2 pokaźne worki makulatury i kilka reklamówek puszek. W piwnicy więcej miejsca już nie miałem na magazynowanie więc sytuacja zmusiła takiego leniwca jak ja bym wziął się do roboty.  Musze przyznać, że gdy zmagazynuje takie pokaźniejsze ilości złomu, to aż mi się nie chce za to zabierać. Ale gdy przeliczę sobie stawkę godzinową przy tej "brudnej" robocie do średnich stawek za godzinę pracy o podobnym charakterze ale na etacie, to dostaje motywującego kopa.

Na skupie wpadło kilka fajnych złotówek: 13,20zł za puszki i 12,60zł za gazety. Tak więc statystyki zarobkowe wzrastają o 25,80zł

2 komentarze:

  1. Zgromadzenie takiej ilości makulatury i puszek ile zajęło Ci czasu ?
    Gratuluję zysków i życzę jeszcze większych zarobków.

    OdpowiedzUsuń
  2. W lipcu nie chciało mi się iść na skup złomu (jak powyżej w poście napisałem - z lenistwa :-) Więc można liczyć, że od czerwca do sierpnia to będą 2 miesiące.

    Dzięki za życzenia, zarobki będą regularnie wpływać i byłoby fajnie jakby się zwiększały.

    OdpowiedzUsuń